Power Ranger's

My photo
JOHO, Malaysia
assalamualaikum . budak tahun tikus membesar di sini . candidate SPM'13 . straight A's . Aminn :)

Thursday, December 13

ma FAV .

assalamualaikum . what's up guys , salam Jumaat :D 

ambik duit dalam laci --> pergi kedai --> beli 'carrot' abang aku tak bagi aku cakap bahasa rojak nih, dia kata bajet ERopah konon err k k *lobak merah* hahaha :D function kah ? eh , you all tau tak ? lobak merah nih lah my faverett ever apter, ewaah :P

balik rumah je, aku terus buat jus lobak merah , eh janggal pulak aku sebut 'lobak merah' aku peduli apa lah , abang aku nak cakap aku bajet eropah ke apa ke . mulut mulut aku. bhahahah :D k pape je . 

bhaiii , sungguh nikmat amat sangat carrot juice yang den buat tuh , mabvlesss ahh . *no milk but a little bit sugar*  sedaap, banyak khasiat carrot nih sebenanya , yang aku tahu lah , carrot nih baik untuk mengubati rabun jaoh , hah , sesiapa yang rabun tuh , rajin-II lah minum yer.

selain tuh , dia pun dapat memperbaiki masalah seksual *aku pun tak tahu apa* , rabun malam dan batuk yang berpanjangann . carrot nih jugak dapat meguatkan buah pinggang , mengeluarkan angin *kentutttt* haha :D , dan kesejukkan berlebihan dari badan kita .

nampak sedap , right ? 
*bagi aku lah , korang ? *

selamat mencuba kawan , ia memang nikmat , dah lah sodaap , banyak pulok tuh khasiat dioo . wah wahh :P bakal-bakal pakar kesihatan nih , cecehh AMINN !

me,
dodgy .

No comments:

Post a Comment