Power Ranger's

My photo
JOHO, Malaysia
assalamualaikum . budak tahun tikus membesar di sini . candidate SPM'13 . straight A's . Aminn :)

Thursday, December 13

tak boleh lupa !

assalamualaikum . harapan~ harapan menjadi layu~ m'sia pulang dengan hampa ny, ahh takpe , kalah sekali sekala , kalau asyik nak menang je , bosan jugak . hahah

'tak bolah lupa' . memang aku tak boleh lupa lah , nak tahu apa ? kalau korang kena memang 'macam nak hentak orang yang buat tuh pakai hammer' . *buat muak geram* actually, memang tak boleh lupa , masa aku dapat birthday present paling  a w e s o m e lah , wa cakap sama lu, wa tak tipu , 

two years ago . . .
pagi-pagi buta aku pergi sekolah macam biasa lah , *time birthday*  buat cam biasa je lah, macam takde pape , aku pon duduk lah kat tempat aku, korang tahu apa aku buat fes , aku selok tangan aku bawah meja , then aku terpegang .... natang nihhhhh .......
korang tahu tak apa tuh ? tahu kan . gila tak gilaa aku time tuh , jerittt macam nak buat marathon 1000 kilometer pon ada weyy, nak samak berjuta kali pon ada , huhhh. mana tak geli , aku seorang perempuan yang ayu cek mek molek nih, TERpegang si tikiuhhh mampus nih , such like a jerk.

then , semua orang around me , bukan nak tolong aku , sebok dok kate
''eee busukk ,eee apa tuh , eee~ eeee~ eee~ ''
aku bagi makn ini tikus baru tahu , eeee~ eee ~ dalam hati dah bergelegakk dah . nak melepaskan kat siapa gak nyerr . macam nih la muka aku time tuh -------------------->

GRRR~ anyway , sampai sekarang aku tak tau siapa kah gerangan yang awesome tuh, buat semacam tak senonoh tuh kat aku , aku ada musuh kah ? aku jahat sangat kah ? ke orang yang buat tuh tengah bosan dan aku yang jadi mangsa . hmm :( i pon don't know lah . .

aku rasa sekarang gerangan tuh , dah tak ingat dah dengan apa yang dia buat . tapi . . .tapi . .  aku tak akan pernah lupa dengan 'peristiwa awesome' nih . ehh ehh , kenapa aku cakap awesome ? eh , mesti lah , bukan semua orang dapat 'birthday present'  macam nih kan. hehe :D

itu time aku form two lah . masih kekanak-kanakkan, acehh, yelah , sekarang dah besar lah sangat nih, takde dah orang nak bagi present pelik-pelik. haha .
fyi , yang pelik-pelik tuh lah yang paling kita ingat and susah nak lupa , right ?

that's all for sharing my jerkk present's befday , got to go , 
thanks a lot for guys who have done it to me :D i appreciate it , much :P

me,
dodgy

No comments:

Post a Comment