Power Ranger's

My photo
JOHO, Malaysia
assalamualaikum . budak tahun tikus membesar di sini . candidate SPM'13 . straight A's . Aminn :)

Sunday, December 30

back to December

Assalamualaikum peeps . how are you alls ? ehh , haha last post before esok aku gerak balik hostel . gila vapakk rindu aku kat kengkawan aku . cecikgu aku . sestaff sekolah . ustaz paiman . ahh ahh semua lah aku rindu . ehh lagi sorang cik maimoon. wink*wink*  esok sesuboh dah kena keluar rumah . waiting for me maahad . I'M BACK !

#holiday #sibling #activity #nothing . sepanjang cuti nih , takde perkara apa pon yang seronok aku buat . holiday ? mesti lah tak , ibu ayah busy kerja . nak kata , daripada dulu kecik-II pon tak pernah pergi holiday memana . sob sob . sepanjang cuti , aku habiskan masa dengan bercerita cerita a.k.a borak dengan si opitz nih . haha , berdekak jugak kekadang . dia cerita pasal sekolah dia , aku cerita pasal sekolah aku , beta beta aku dengan dia . *terselit ngumpatan di situ , banyak kut , lagi-lagi ngumpat cecikgu dia* minta ampun cikgu . takut daulat :3

job abang den ketika bosan , apa jeh dia nih , tapi lawa lah jugak . tak terpikir aku nak buat macenni , teliti tuh dia buat . kalau aku buat ? hmmm belum tentu  jadi lawa cenni . haha tengok nih ..
#tema Harimau Malaya katanya . see . gorgeous right ? *bagi aku smart baiii*


I said 'bang, aku pon nak jugak , buat kan lah, heeeee' *muka comel* 
he said  'eh, boleh je , tapii 10 ingget, haaa amacam ?'' *muka annoying*

ahh , abang aku nih kan , jentik ang , isk , gila mata duitan mu , kau memang , dah paham sangat dah pangai kau ., apa apa semua 'money money money' *gaya price tag* he said 'macam nih lah orang pandai busssines, baru boleh berjaya' ewah , abang aku nih . ada cita cita rupanya , ingatkan takde tadi . haha :D

that moment when opitz tumbok aku . aku like 'ahhhhh sakit vangang' dia kata tuh , tumbok sikit je , tapi pada kau yang lemah lembut gemalai nih , sakit doe . isk ~ bila dia suruh balas , ehhh rasa kesian nak tumbok dia kuat kuat . haa aku nih pon satu , samdol , kesian tak bertempat . kihkih  nanti dah sampai hostel mesti rindu nak main tumbok tumbok dengan dia . *maklumlah duo beradik je*

activity when on account facebook , apa lagi stalker-ing . ahhh itu hobi lah , amir pon dah paham perangai aku nih . sampai kan dia tau pasak secret admire aku . hahah . ahhh *seram je naik cuti nih amir cerita semua* hahah  just sharing a capture by me . ahh tak tahu kenapa teruja sangat . that's my secret admire . shhhuuuutttt , *bisik* jangan kecoh kecoh tau .



aku je yang paham . korang semua mesti tak paham . *watpeace* saje je nak kongsi kegembiraan bersama :)
abang oglio . belajar rajin rajin ya , saya sentiasa doakan anda . semoga anda berjaya 
*bahasa baku diutamakan*

aku obses sangat ke ? tak kan . yeahh aku cool je . kihkih . by the holiday nih kan , aku asyik asyik dan asyik nyanyi lagu #Teman Pengganti - Black  . yeah ! itu dah jadi lagu favv favourite eden . nak tahu tak , banyak kali punya banyakkk berkali kali kali sejuta *amekau banyak gila* aku bukak and dengar lagu nih , and nyanyi sekali , sampai sekarang aku tak hafal lirik dia . lol . aku teringin gila hafal Rapp dia . lirik dia sewonok . kahkah . kan kan . aku rasa ramai jugak yang suka lagu nih kut . huhu 

mission during holiday -hafal Rapp lagu Teman Pengganti- tapi :'( kenapa kenapa kenapa tak terhafal hafal nih . *ehh kau fatma , asal nak sedih sangat, buku-II sejarah form 4 tuh pon kau tak hafal lagi* lol *watpeace* fyi , during the holiday , aku tak sentuh touch pandang pon buku-buku . heyy nih budak tak sedar diri nama nya , tahun depan nak SPM , uihhhh . baru nak sedar nih . BANGUN fatma BANGUN !!

kami  CANDIDATE SPM '13 mohon maaf atas kesilapan dan juga mohon doa daripada kalian ! 
INSYAALLAH berkat ilmu kami :)
jangan nakal-nakal dah budak budak tahun TIKUS nih , 
^
|
|
*muka kacak-kacak dan molek molek belaka kan* 
PROUD TO BE MAAHADIAN'S !



yang ikhlas ,
Budak Straight A's SPM'13 , insyaALLAH .







No comments:

Post a Comment