Power Ranger's

My photo
JOHO, Malaysia
assalamualaikum . budak tahun tikus membesar di sini . candidate SPM'13 . straight A's . Aminn :)

Thursday, December 27

apple

Assalamualaikum peeps :D hari ni hari khamis yang 'Alhamdulillah' , berkat InsyaALLAH , wink*wink* tadi excited gilok pergi 'the store' beli barang hostel . tak sabar nya nak naik sekolah *buat peace* :)) ahh ahhh ahhh , *semangat sekolah aku, mengalahkan semangat patriotik* semua apa yang aku nampak best , aku kebas ! kahkah *kesian ayah* espesially makanan wooo , itu paling penting, sebakul penuh tuh penuh semua dengan makanan a.k.a biskut dan sewaktu dengan nya . siapa budak hostel je paham macam mana obses dengan makanan . almaklum , budak hostel memang cepat lapar , mana-mana jalan mesti nak mengunyah :D

satu dua tiga empat lima hari lagi aku kembali semula menjadi pelajar sekolah , setelah di gantung selama sebulan lebih maybe . haaa , cuti nih rasa bebas , no book, no study , no homework , and no no no . *aku rasa macam aku nih lepasan espiyem pulok* ayah ibu , maafkan adik , 'adik nih memang tau bukan nak study kat rumah, tau pulak takut nak spm , belajar puntak , '' aduduu ~ eyma lolz next year you must be struggle gila gila tahap itik berenan ahh *sippp*

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

actually , post kat atas tuh nonsense je . tak bace pon , up to uollss ahh . haha 
sebakk naa ~,~ aku rindu tahap sipot berlari nih dekat Buddy aku yang tahun nih changes school to Kluang, sob ahh :'( daripada form one kita rapat , un un un , even tak rapat mana , tapi rapat la jugak :D siap gaduh-gaduh lagi un, ingat tak , yang pasal sarah tuh . hahha . memang kelakar la masa tuh . berebut cam dakk cikk ahh ! tapi kita cool je un masa tuh, tak de lah gaduh sampai tarik-tarik rambut bgaiii ~

and lagi satu , masa form one , aku lambat bangon pergi darjah khas , kau yang kat aras empat tuh sanggup turun nak kejut aku , *aku kelam kabut gila mandi , mandi kellbauuu* kau yang lipat kan selimut aku kemas katil aku , kau yang kemaskan buku aku, pastuh . . . . jeng jeng . . . kau terjumpa nama azam kat situ, haaaaaaaaa, bedekak siutt  bila ingat balik, pastuh kau dah pikir bukan bukan . aduduu . itu zaman hingusan ah , belum tau apa apa . hahaha . lawak .

masa form three , kita satu dorm denan hawa sekali *tak sangka kami bertiga dapat mumtaz sufi smra* alhamdulillah :)  , eh actually , tak satu dorm pon sebelah-sebelah , *kita bertiga dah macam oran asing dengan budak form3 kat atas* huhh . sob sob . kita bertiga pergi makan sama-sama , pergi sekolah sesama , pergi sahur buka sesama, even nak pergi toilet pun cakap cenggini ''ehh , faa nanti nak pegi toilet saing ehh. .''  hahah . namapak tak tuh . kebersamaan kami . aumm ~

then , masa form four, sebelum kau pindah , ingat lagi aku kena gestrik pukul 2 pagi , kau sanggup teman aku pergi klinik , astagfirullah , hanya Allah je tahu macam mana sakit aku time tuh . semua orang dah tidur , kau dengan ada beberapa orang akak sanggup pimpin aku . haaaa :'( thanks bro , teman wa ! dah dah stop ! nak masok part sedih nih  *eh tadi pon part sedih* 
*actually mood entry : sad*

dah lah aku sedih tahap kuda melenting masa atok kesayangan aku a.k.a fiza pindah , tapi aku susah sangat nak nangis masa tuh , *cover cool konon* then, kau pulok pindah , sentapp sentapp ! esak esak aku nangis time kau pindah tuh . aku tahu kau tak nak pindah un un , ayah kau yang suruh , sob sob takpe takpe mungkin kau masok sana , kau jadi baik sikit daripada kat mp nih . 
*kenangan aku tuh jangan hilangkan or rosakkan tau* 

efaaa . nih post special khas sincerely untuk kau . bukan nya aku tak rindu kat orang lain yang dah pindah , like atok sebab aku boleh selalu jumpa dengan atok , or sesiapa lah , jangan ter'small' hati , *watpeace* kalau dengan si minah sorang nih , susah baiiiiii aku nak meet dia , *mungkin jarak memisahkan kita , tapi hati kita , Allah yang tahu . . . * wah wahhh ayat aku , aku tahu mesti kau gelak sesorang masa kau baca nih nanti . hehe . 

haha muka kau . aku lagi cute ahh :p *peace*

haha . gelak boleh , terharu boleh , nangis jangan ! 
hopefully dapat jumpa kau makcikkk ! 


sincerely ,
eymaa .






No comments:

Post a Comment