Power Ranger's

My photo
JOHO, Malaysia
assalamualaikum . budak tahun tikus membesar di sini . candidate SPM'13 . straight A's . Aminn :)

Monday, December 24

fudo fudo ♥ beto

assalamualaikum peeps :D

sorry seems to be the hardest capture :p

so sorry sebab letak gambar mengarut kat atas tuh . isk ! berangan je kau budak . biasa lah kan pompuan . tak sah kalau tak berangan . pakk ahh . aku tak pernah aw actually . how can you fatma ? ntah ntah ntah . k jangan damn jangan bagi kaki . cop ! tadi un  IM dengan sorang budak nih , dapat trademark baru ' stay cool style kami' haa ~ nampak tuh . amalkan !. budak cool nih susah nak cari . aku sekarang pun berusaha untuk jadi cool ! cool ? ye lah cool dalam menghadapi segala ujian . cool dalam erti kata lain , sabar tabah cekal and so whatever lah yang sewaktu dengannya !

fudo fudo beto . yea yea . apa apa ntah benda'alah tuh . actually fudo tuh jenama biskut . biskut yang abang aku borong dekat kedai dua ringgit , masa dia camping kat Kota tinggi hari tuh . tetiba sangkut dengan nama fudo tuh . beto ? haa beto . betoo betoo ? beto khusyairy , admire him ! since I watched his film for the first time (istanbul aku datang) . memula tak kenal pon , then searching-searching , jumpa lagi cerita 'aku dia dan tong sampah' .

his character make me like *ahh pengsan* dia sungguh berkarisma . cool pulak tuh . aku dah lah suka+minat budak-budak cool nih (OGLIO) ^,^ cara dia bertutur sunnguh cantikk . setiap apa yang dia sebut , mesti disisipkan dengan kata-kata semangat dan nasihat . muka dia yang tak de lah handsome mana , tapi disebabkan character dia , membuatkan dia awesome ! atok aku pon minat dia , aku cucu dia nih pon minat dia jugak . see what? ramai orang minat someone *artis* mesti sebab handsome or cantik , tapi kali nih minat dia sebab karater dia ^^ proud of him a lot

man that make me strong to be :D

ilmu penetahuan aku ibarat masih sebutir pasir di lautan atau masih sehelai rambut yang ada di kepala . masih banyak yang perlu digali dicari dicungkil di apa apalah selagi masih hidup di muka bumi ALLAH ini . perkataan 'Belajar' tak kan pernah berhenti hanya di peringkat ijazah or master or PHD sahaja . pepatah ada kata , 'belajar hinnga ke liang lahat' . ehh ? betul ke tak ayat aku tuh . yang penting point nya dapat kan :)

sama-sama kita berubah ke arah kebaikan . INSYAALLAH hidup di berkati :D


me ,
eymaa .



No comments:

Post a Comment