Power Ranger's

My photo
JOHO, Malaysia
assalamualaikum . budak tahun tikus membesar di sini . candidate SPM'13 . straight A's . Aminn :)

Tuesday, March 26

Ihtifal Riyadhi

Assalamualaikum peeps :)

Done ! yeaa done ! I have done do the best for my netball team . with the lecakkk field and the rainy day , then the celaru games , and me as the 'Center' uhhhh my sungguh gua bilang sama lu , celaru wey celaru . *mago over noh kau* tapi kan tapi kan aku rasa match kali nih lebih rileks and cool je main . Takde lah aku sesemput main macam tetahun lepas . Dah lah tahun nih dapat position yang ahhhh shock *menari lagu shock-beast* cikgu suruh aku main 'C' tak tentu pasal . biasalah kekurangan player . But it's fun . *turun sikit berat badan* wink wink ^^/

peeps . you all know what ? straight two weeks netball team training kat tengah tengah padang yang terikk dengan MATAhari . ohh , know what I want to tell ? yess , our sunburn face . black/white .

the happening training with the netball team fifteen and twenty :)

Segamat we're come ! stay at guys hostel of SMKA segamat , sungguh tak tahu nak cakap apa . yang pergi je paham . ^^ peace ^^ tiga hari stay there . banyak kenalan dan kenangan . ceyyy ~ *poyo* tapi betul ahh . tahun nih aku TERperamah lebih . semua orang *sekolah lain* aku nak tegur . tak kesah lah siapa . then , berkawan lah kami . wink wink^^ 

cett . budak nih salah seorang nya . first jumpa aku cakap dalam hati '' matured gila muka budak nih'' 
cik senahh nih peramah jugak orang nya ! nice to meet you seenah .

the freak of we :) weeee ever ever ever harok together XD

on our ways to the 'majlis penutupan'
captured satt ;)


and here we are :) *kepanasan terik sunshine*
smile happy freak ! Awesome of we :)


#AtokPijaa #MILANO I have read your letter . Terharu . Sebak . Ghindu much . thanks for Firzana for passing the burok letter . *jangan marah Tok* tulisan atok daripada dulu sampai sekarang sama jekk . kihkih :D


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

#holidayfever online online online online online facebook twitter facebook twitter instagram blogger
cuti kali nih . melayan budak bawah je . aku pon pelik tetiba je wokkk :)




No comments:

Post a Comment