Power Ranger's

My photo
JOHO, Malaysia
assalamualaikum . budak tahun tikus membesar di sini . candidate SPM'13 . straight A's . Aminn :)

Thursday, December 13

saya kembali !

assalamuaalaikum . akhirnya , setelah sebulan mungkin aku delete blog lama , sekarang gatal tangan pulak aku nih nak buat blog baru . ahaiii ~ tapi blog yang nih , maybe tak kan ramai tahu kut , sebab blog nih aku just buat untuk , meluahh perasaan and bergedik , bermanja , bersyok sendiri depan latop , tanpa ada orang nak damn . hehe :)

any way , nak story nyer , aku nih suka noh gatal tangan nak deactive account facebook , tak tahu kenapa ? :/ maybe rasa macam 'function kah?' kan . *sambil jerit tengok MAS lwn THAI dah kosong-dua* omaigosh . go malaysia go !!

k lah buddies, ada masa, aku update . nak pokess tengok bola nih . elellele ohh ohh wowowo !!!

me,
dodgy

No comments:

Post a Comment