Power Ranger's

My photo
JOHO, Malaysia
assalamualaikum . budak tahun tikus membesar di sini . candidate SPM'13 . straight A's . Aminn :)

Wednesday, December 19

meleTOP

hayyyyaaaaaaa !!!!
Assalamualaikum uollllsss . . .

[ yeahh . nampak tuh . gaya aku bila aku tengah semangat ^^ LOVE panda ! aum aumm ! ]

hey blogger . just nak bagitau . sekolah wa masok 31 Dec nih . korang ? budak-budak nih sebok kata awal sangat lah , tak puas cuti lah , malas nak masok sekolah la, and apa-apa lah .(orang tak bersyukur memang cam tuh) tapi kenapa aku lain ? aku kemain excited dapat tau masok sekolah awal ! :D rindu member katanya* hahha XD betul nih . aku rasa suka sangat nak naik sekolah nih . sebab tuh aku pelik dekat orang yang berat hati nak BACK TO SCHOOL !! hmm :/

memang lah weird sikit , sebab awal benoh kan . tak pernah pernah , dah  empat tahun aku sekolah situ masuk awal macam nih --'  *tak sempat nak main bunga api,sambut new year*  kan ? pastuh first in take for pelajar form one pon aweee semacam , 1 Jan . nih sebab SABK ke ? *tertanya-tanya* 

tetttttttttttttt . . . . . . . . . . . . . . .
tadi kan ,  maahadian's punya phone mesti menerima panggilan daripada kak fiza (kerani pejabat sch) kan ? semata-mata nak inform that
 ''nih dari sekolah Maahad Pontian , pendaftaran sekolah maahad pontian pada 31 desember 2012 , daripada pukul 8 pagi hingga 12 tengahari. terima kasih . ''
bayangkan , tak ke bebuih mulut kak fiza nak ulang bende tuh berjuta kali , ehh tak tipu* agak2 nam atos lebih orang dia cakap macam tuh. huhhh :/ capekkk siutt .
kak fiza , nanti cakap kat ustaz paiman elaun tambah lebih sikit . ^^ aumm aumm

jangan lupa 'money order' masing-masing yer kawan-II . . .
see you there , at As-Salam Hall .

me ,
fatmaa .


No comments:

Post a Comment