Power Ranger's

My photo
JOHO, Malaysia
assalamualaikum . budak tahun tikus membesar di sini . candidate SPM'13 . straight A's . Aminn :)

Friday, December 14

crazy !

assalamualaikum :D

just wanna share , apa yang aku suka tengok , tapi tak mampu untuk aku pakai , maigoshhh! tepeleoottt makk oiiii kalau aku pakai uhhh !!

see ? LOOK CATCHY !!
unique ! 
*terencot-encot kang aku jalan*

siap mangga lagi tau ^///^

nyummy nyummy~ * rasa macam sayang nak pakai *



*cowboy*
*teacher yana yang kusayangi , izinkan saya main netball pakai kasut nih next year
^^ wink^^wink
seriously teringin sangat ! bhahaha :D

wahhh ! rasa macam nak buat collection macam ni ahhh dah besar nanti :D
gebang lebih lah aku nih , tak pe tak pe
*mimpi biar sampai ke bintang*

haha :D kan dah aku berangan tak sudah :) heels-II kat atas tuh memang 
'make me crazy' ahh ! I hope I will ^^v

me ,
dodgy .




No comments:

Post a Comment