Power Ranger's

My photo
JOHO, Malaysia
assalamualaikum . budak tahun tikus membesar di sini . candidate SPM'13 . straight A's . Aminn :)

Sunday, December 16

--'

Assalamualaikum . gila . memang aku gila . aku dah macam orang gila cari handphone aku . hilang ? hmagoshhhh !! hilang kat mana nih . *nasib baik hari nih aku puasa* sabar ~ sabar ~ muka cool je cari . tadi aku just keluar kejap je , pergi potostet kertas PA , tup tupp tengok , HP dah missing . ahhh ! Aku ingat aku letak kat atas katil je tadi  *&^%$%^& ??

Dalam otak aku dah pikir macam-macam dah sebenarnya , kut2 ada orang masok lalu tingkap bilik then curi handset tuh ataupon tadi termasok sekali kat plestikk sampah :/ dan aku pon apa lagi , pergi korek-korek si plestikk sampah tadi :/ hmagoshhh ~ kurang kerja aku nih  -_-

dah lah kena saiko abes ngan abang opitzz aku tuh . makin lah aku tension @#$!@#$ !!  bila aku call , dapat tapi tak nak pulak jawab *silent plak tuh* huhh ! nasib badan . puas dua tiga jam aku cari . abang usman aku keluar bilik , then dia cakap , ''dik, abang pinjam henset tau, sampai nanti malam .''  aku angguk ! pehh sentap beb sentap !! dalam hati , dah menggelegak dah . amek bukan nak minta izin , isk .! 



handset buruk nih yang buat aku gelabah tapi cool je sebenarnya !~


( anyway, hari nih aku tergerak hati pula nak puasa . teringat ibu cakap . ''duduk rumah, makan je kerja adik, cuba lah puasa sekali sekala, mana lah badan tak tembam .''  okay bu . adik pun naik menyampah berat badan nih, ahh ahhh menjadi-jadi .XD )

---------------------------------------------------------------------------------


ada orang cabar aku letak DP facebook gambar nih
guess who ? bhahha siapa yang kenal tuhh . keep it silent ;)
hope-hope takde siapa cam siapa kah icon dalam gambar nih :)
k abaikan :D tattaa .




me ,
dodgy .

No comments:

Post a Comment